21 okt. 2007

Fotsvamp, stråke, suddigumm...

...olle, führer, halsband, Sauron, golgata, neandertalare, djursex, kompisgäng, bananskal, Horace Engdahl = kuf, alias, JFK, musmatta, älgjakt, kompis, Stockholm innerstad, Stockholm ytterstad, baknacke, ljuskrona, framnacke, bra svensk porr, försvaret, Tipp-Ex, Fed-Ex, NNP, fotboll, underkläder, Paolo Roberto, din mamma, modem, USB, rymdraket, explosion, lite naket, Metal Gear Solid, stämpel, glasögon, fotograf, hockey, penna, björkar, jag, fakturera, deklarera, högtalare, stenstan, höga/långa/breda broar, feta damer, cirkus, skoj och ploj, Heineken, Polen, pyramiderna, apartheid, VietCong, FBI, Allah, Kabooooommm, Selma Lagerlöf, proleteriatets diktatur, döden, tyska högern, tyska jabben, Moder Theresa, påven, roliga huvudbonader, saga, morfar, vikingar, foldingar, lilla mörken, svarte Sambo, anti-fascistisk propaganda, Elton John, flygelfantast, Leif GW Persson, 2 skäggiga hakor, musikvideo, sågspån, pårökt clown, orangutang, kolera, mögel, Pasteur, Lt. André Bränvall, symaskin, nordpolen, växthuseffekten, vilse, upphängd, hittad, reloading, Sony Ericsson, Mufasa, Jakarta, hål, Bermudatriangeln, övrigt, tunn och blek, stor saftig maskin, kött ä dött, hjälp, superlim, åsnor, jurassic park, fjäll, hoppa hopp, skräniga skrän, HTML, Fuji, LSD-chock, kardemumma, Akropolis...

En dam som kallar sig själv kåäss gav mig en kommentar på mitt föregående inlägg.
Hon berättade att hon hade sökt på google (eller "googlat" som det heter i folkmun) på Sveriges Rättssystem och då kommit in på min blogg av en slump.
Eftersom jag i ett tidigare inlägg nämnt orden Sveriges Rättssystem när jag behandlade inkapaciteringsteorin så hade jag fått en ny läsare. Och som jag förstått det så mäts respekt i bloggvärlden i första hand genom hur många läsare du har.
I andra hand (eller kanske rentutav tredje) kommer aspekten hur bra du skriver.
Så det jag nu gjort är ju att försöka höja pricksäkerheten vid en googling så att du med en större sannolikhet styrs in hit och kan då florera runt i min keramiska trädgård för bräckliga påståenden....

Välkommen

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha dam mjo man tackar, jag är ganska säker på att jag är yngre än herrn själv ;)jag har lite sysselsättning tills jag rycker in, men avundas dig verkligen!Uppdatera bloggen oftare, vore kul!