8 juni 2007

Det här skriver jag i fel tillfälle...(redigerad)

Det finns så (censur) som jag skulle vila säga, men få saker bör vara (censur). Bara så ni vet så är jag (censur) förvirrad i allt man kan tänka sig. Ena dagen är (censur) gäller, och andra dagen så (censur) det sig. F(censur)N, carpe diem och ta det för vad det är. Jag ska vara den jag är och göra det som känns spontant. Jag (censur) livet och (censur). Hälsningar Olle, i ett (som nisse säger) för obloggbart tillstånd

TA DET KALLT. dET ÄR ALLT....(censur)

3 kommentarer:

pirk sa...

du var ruggigt djup för att vara ett tillfälle som detta! aningen besviken. men tack för ikväll måste jag säga

shanhoo sa...

jag vet inte om jag kan påstå att du är så mycket mer faktabaserad, namnnämnande osv...

my sa...

haha, fegis! har du censurerat allt? ;P