20 juli 2007

Offentligt Kunnagörande

Jag läste igenom mitt tidigare inlägg.
Och till min stora förvåning faktiskt så tyckte jag att det var väldigt aggressivt och att jag inte höll med om vissa delar av det jag sa. När jag läste det så tyckte jag att det lät väldigt illa varje gång jag sa "neger". Även om jag visste att jag bara menade väl så kunde jag helt enkelt inte hitta något bra grejer i ordet.
Det känns lite tufft att erkänna att jag nog inte kommer att slänga ur mig det ordet hursomhelst i framtiden.

När det kommer till att det var lite aggressivt skrivet så tycker jag att teckensnittet är obehagligt. Jaja, nu ska jag släppa det där och gå vidare. För om man går på strandar får man väl vara glad för att man inte sjunker.

Jag mötte en granne när jag var ute och körde traktor på byvägen häromdan.
Grannen, vi kan kalla honom Göte Velander eftersom han heter så, körde sin nya bil.
Jag tyckte vägen var lite smal så jag smög ut i diket litegrann.
Göte elander tyckte inte det.
Och jag måste säga att jag beundrar sådana personer. Det vill säga personer som tror så stenhårt på sin idé att de är villiga att offra vadsomhelst för sin övertygelse.
I Götes fall hans backspegel.

KAPOFF!!! sa det, och jag fick lite vuxenpoäng. Eller en gókaka, det beror på vart på Sverige kartan man bor.
Är det utanför så kan det vara "gókaka"

Inga kommentarer: