8 nov. 2011

"Känd Journalist i Blåsväder! sid 6,7,8 och 13"

Om ni tittar här så kommer ni se ett blogginlägg där Mange visar en bild, med vilken han replikerade en mms-dialog med. Öppenhjärtligt kan tyckas.

Men(!) han visar inte sanningen, eller rättare sagt bilden, i sin helhet.

Långa och avancerade kurser i ett program som mediamänniskor kallar "Fotoshop" har gett honom kunskaper om hur man använder ett verktyg som tydligen kallas att "beskära en bild". På detta vis har han på något vis manipulerat bilden att utelämna det han inte ansåg önskvärt...   jag tycker det är ett vidrigt sätt att använda den här högteknologiska tekniken på.

Men jag betackar mig dessa svekfulla nymodigheter och arbetar bara med det orörda material som dåtidens teknik ger mig.
Därför kan jag som enda blogg i världen ge er...

"Bilden På Mange - The Whole Story"!!

    
Kastar ljusboll, sen blir allt frid.
O.B.S. notera de spontant slängda kalsongerna som ligger på sängen...

3 kommentarer:

Mankelicken sa...

Det är en mössa på sängen.

Anonym sa...

snälla visa mer /korsbäraren.

Ankan sa...

Cool ljuskägla i alla fall