23 juni 2011

Form och Hudfärg

Artisten Chris Browns nakna framsida med tillhörande könsorgan finns att beskåda på internätet.


Det är tydligen en bild han skickade till en gammal flickvän som läckt ut och jag har otroligt svårt att säga om bilden är smickrande eller ej.
.
Chris snopp är ju inte konstig på det sättet att den har någon knepig utväxt, födelsemärke eller hår för långt ut mot toppen.
Men jag tycker den ser lite konstig ut.

Jag har ju sett ganska många penisar. Min egen såklart. Sen har vi alla dem otaliga som  tvättats och tvagats i alla de duschutrymmen jag delat med andra män genom åren. Och de kommer ju som ni kanske vet i alla möjliga former och färger och peruker,

Men jag har inte sett den här "dragkrok som givit upp"-formen tidigare.

Jag förstår ju förstås att varje kille som tar en sådan här bild på sig själv, vidtar de åtgärder som behövs för att fotografiet ska bli så smickrande som möjligt. Men just den här penisformen tycker jag verkar svåruppnåelig...

Kan förstå att Rihanna under deras tid tillsammans fick välja sina ord rätt när detta diskuterades.
Kan ju vara känsligt det där.

R:     "Nämen oj! Vilken avlång penis du har..."
C.B: "Ja, men den är grov..."
R:     "Nja, det tycker jag inte...   ...eller jag menar..."
C.B: "Nä nu djä-...."


1 kommentar:

But sa...

Skrattar, skrattar och skrattar